close menu

Блог 23.01.2019

Як налагодити роботу віддаленого відділу продажів: поради від засновника Skyeng Георгія Соловйова

Про ефективність віддаленого відділу продажів

Віддалений відділ продажів Skyeng налічує 500 осіб. За словами Георгія, налагодити ефективну роботу вдалося завдяки досвідченому менеджменту і великий воронці найму – компанія бере тільки кращих фахівців, а також ретельному контролю дій продавців через CRM-систему.

Спочатку співробітники повинні прослухати кілька навчальних програм. «Поки людина не пройде курси і не потренується на фейковий клієнтів – наших співробітників, за телефон він не сяде», – говорить Соловйов. «Якщо менеджер працює погано, він зливає потенційних клієнтів, за залучення яких ми вже заплатили». У продавців є мінімальна конверсія яку вони повинні забезпечувати, щоб не бути збитковими

«Для нас віддалений відділ продажів поки краще: не потрібно платити столичні зарплати», – пояснює Георгій. Але в майбутньому він планує зібрати колл-центр в регіоні на 100 чоловік, щоб перевірити теорію, згідно з якою продавці в офлайні працюють на 30-40% ефективніше.

Але онлайн точно залишиться: «Ми хочемо працювати тільки з кращими людьми на ринку, а зібрати 500-1000 таких співробітників в одному місті просто нереально». Зараз в Skyeng працюють продавці з Росії, України, Білорусі та Казахстану.

Команди в Skyeng – окремі міні-компанії

У Skyeng близько 20 каналів маркетингу, кожен з яких – окрема міні-компанія зі своїм керівником. «За одного клієнта ми готові платити відділу певну суму – скажімо, 5 тисяч гривень. Виходячи з цього, відділ вирішує, що йому робити: наймати або звільняти людей, замовляти дизайн всередині компанії або шукати когось на аутсорс. Виходить здорова конкуренція ».

Якщо відділу маркетингу потрібно найняти людину, він може замовити цю послугу у HR Skyeng або піти в будь-яку іншу компанію на ринку. Фінансову рентабельність працівники оцінюють самі, враховуючи суму, яку їм платять за залученого клієнта. «Більшість дій все ж відбуваються всередині Skyeng», – уточнює Георгій.

Всього з компанією пов’язані близько 4 тисяч чоловік: понад 3 тисячі викладачів, 500 продавців і кілька сотень інших співробітників.

Навіщо розвивати особистий бренд?

Зараз Георгій не вважає себе дуже публічною людиною, але в майбутньому планує активно зайнятися особистим брендом: «Якщо ти хочеш створювати глобальні речі, тобі потрібна команда з найсильніших фахівців. Їх неможливо купити –у таких людей вже повно грошей, – їх можна тільки залучити за ідею ».

У засновника Skyeng є список з 450 осіб – лідерів в маркетингу, аналітиці, продажах, менеджменті та інших напрямках. «Я постійно спілкуюся з цими людьми і в потрібні моменти залучаю їх до компанії», – пояснює Соловйов. Залучення буває трьох видів: як співробітників за зарплату, як консультацій з погодинною оплатою або як ментора в довгостроковій перспективі за відсоток в компанії.