close menu

Блог 01.02.2019

Основні поради від Говарда Шульца або «справа не в каві»

Говард Шульц не є засновником кавового бренду Starbucks, він прийшов працювати в уже створену компанію. Але саме Шульц зумів перетворити її з локального бізнесу у великого гравця на світовому ринку.

Говард Шульц любить розповідати та давати поради про те, як йому вдалося побудувати кавову імперію. Ось 5 рекомендацій, якими він ділиться з бізнесменами-початківцями і не тільки.

1. Мрійте масштабно

Якщо Ви хочете побудувати велику компанію, доведеться набратися сміливості. Мріючи про щось мале та незначне, Ви ніколи не досягнете успіху у великому. Для багатьох людей досить і малого. Але якщо Ви хочете, щоб світ помітив Вас, якщо Ви хочете залишити по собі слід, працюйте. Кому потрібна мрія, до якої можна дотягнутися рукою? – З книги Говарда Шульца, Дорі Джонс Йенг «Влийте в неї своє серце. Як чашка за чашкою будувалася Starbucks».

2. Плануйте успіх

Невдача цілком може наздогнати Вас зненацька, але успіх приходить лише до тих, хто його планує.

3. Забезпечте для свого продукту якісний сервіс

Зараз, на жаль, панує посередність – скрізь і в усьому. Та й колишньої ввічливості, вихованості вже немає. Нас, як споживачів, всюди обслуговують люди, яким немає ніякого діла до нас з нашим життям, проблемами і сподіваннями. Їх цікавить тільки наш гаманець – скільки грошей ми готові викласти.

Репутація нашого бренду залежить від якості кави, але також від відносин між бариста і відвідувачем, від того, чи відчуває людина, що його тут цінують і поважають. Саме до цього ми прагнемо кожен день. Продаючи в супермаркетах «фрапучіно» в пляшках або розчинну каву, ми думаємо про репутацію компанії. Запорука нашого успіху, стабільного зростання, інновацій – в простій конструкції: одна чашка кави, один відвідувач і один бариста, які в один і той же час виявилися в одному і тому ж місці.

4. Не бійтеся наймати розумних людей

Багато підприємців роблять одну й ту ж помилку. Щоб не допустити делегувати повноваження, вони оточують себе відданими помічниками. Вони бояться ставити на керівні пости по-справжньому розумних, успішних та талановитих людей.

5. Поважайте своїх працівників

Одним з пунктів нашої філософії є повага до співробітників і прагнення забезпечити їм гідні умови роботи, і це не просто слова – так ми живемо. Не можна очікувати, що працівники перевершать очікування клієнтів, якщо керуючі компанією не перевищують очікування своїх працівників.

Джерело: за мотивами https://goo.gl/96NEDi